Onnen voimala
Enemmän onnellisempia asiakkaita – 4Happiness-matkailukonsepti tarjoaa uudenlaisen tavan toteuttaa kohteesi ohjelma- ja tapahtumapalvelut sekä niiden myynnin ja markkinoinnin.
Tulevaisuuden matkailutrendeissä korostuvat vastuullisuus, hyvinvointi ja mahdollisuus itsensä kehittämiseen. Me 4eventillä haluamme auttaa matkailukohteita vahvistamaan näitä osa-alueita ja syventämään asiakaskokemustaan. Tässä työkalujamme ovat raudanluja tapahtuma- ja hyvinvointiosaamisemme sekä monipuolinen ja sertifioitu osaajien verkosto.
Jussi Voutilainen
Toimitusjohtaja
4event Oy
4Happiness-palvelukirjasto on kohteeseenne räätälöity palveluvalikko, johon on koottu saatavilla olevat aktiviteetit, palvelut ja tuotteet.
Avullamme suunnittelet ja toteutat uudenlaisia tapahtuma- ja palvelukokonaisuuksia niin B2B- kuin B2C-asiakkaillesi.
''
4event pystyy tarjoamaan palveluitaan asiakkaillemme kaikkialla Suomessa. Yhdessä olemme kehittäneet asiakkaan näkökulmasta parasta ostoprosessia – meiltä valitaan tapahtuman tavoitetta tukeva miljöö, puitteet ja palvelut, 4event tarjoaa laadukkaan ja monipuolisen tapahtumasisällön.
Kirsi Ilmasti
Sales Director, Meetings & Events
Scandic Hotels Finland
4Happiness-konseptimme kattaa yritysasiakkaiden ja lomailijoiden palvelukokonaisuudet sekä sesongeittain vaihtuvat ohjelmakokonaisuudet.
Vetovoimaisempi
brändimielikuva
Uudet aktiiviset asiakkaat
Taloudellinen kasvu ja kehitys
Haluatko rakentaa kohteeseesi vetovoimaisen, asiakkaidesi onnellisuutta kasvattavan palvelukonseptin? Ota yhteyttä Jussiin.
Toimitusjohtaja
0207 291 873
jussi.voutilainen@4event.fi